Lahev AIRLESS AB1151-02 150ml bílá CENA LAHVE BEZ UZÁVĚRU - uzávěry objednávejte v sekci související zboží
Kód: 1100Související produkty
Detailní popis produktu
AIRLESS balení – objevte jeho výhody! Bez vzduchu, ale s celým spektrem funkčnosti!
Žádný vzduch! Bez znečištění!
Airless balení se nejčastěji používá pro bílou kosmetiku - pleťové a oční krémy, zubní pasty, mycí emulze, ale také pro zdravotnické a lékárenské produkty používané například v pediatriích a kosmetických salonech.
Výrobci volí tento typ obalu, když chtějí, aby médium nepřišlo do kontaktu s vnějším prostředím. Správně zvolený typ bezvzduchového uzávěru, jednou uzavřený v ochranných výrobních podmínkách, nebude znovu otevřen bez poškození obalu. Díky tomu má výrobce i spotřebitel jistotu, že kosmetika nebude ve fázi používání kontaminována. Nekontrolovaný kontakt se vzduchem, tukem, odumřelou pokožkou nebo mikroorganismy přenesenými na prsty by mohl mít negativní dopad na vlastnosti kosmetiky a zkrátit očekávanou dobu použitelnosti. Jistotu těsného uzavření, kterou zajišťuje airless, využívají výrobci i k omezení použití konzervantů, jelikož je minimalizován vliv vnějších faktorů reagujících s médiem.
Do poslední kapky!
Důležitou vlastností airlessu je možnost vysát celý obsah balení. Bez ohledu na to, zda se náš spotřebitel drží principů minimalismu, zero-waste trendu nebo jiných jemu či planetě nakloněných názorů, jedno je jisté – celou kosmetiku zaplatil a chce ji celou používat. To bychom měli respektovat při plánování balení. Produkty Airless díky své konstrukci zaručují, že se s obalem nebudou muset vyhazovat žádné zbytky kosmetiky.
Píst uvnitř láhve pevně přilne k jejím stěnám a každé stisknutí aplikátoru způsobí jeho nadzvednutí a tím i vytažení média. Tento design je nejen praktický, ale i ekonomický!
Kapacita a zbarvení - celá řada možností!
Další výhodou tohoto typu balení je možnost volby velikosti dávky, která se vytáhne jedním stisknutím aplikátoru. Jeho velikost by měla být vybrána podle typu kosmetiky - jiný vyžaduje oční krém a jiný tělové mléko. Spolupráce dodavatele obalů s výrobcem kosmetiky, důkladné projednání potřeb a sladění nabídky může vytvořit dokonalou kombinaci, ke které se spokojený zákazník bude vracet!
Barva obalu je další výhodou, která zákazníka přesvědčí o našem produktu. Námi nabízené barvení je omezeno pouze jednou věcí - fantazií našich zákazníků.
Spotřebitele lze rozdělit do několika skupin: ti, kteří analyzují složení kosmetiky, ti, kteří čtou nebo poslouchají názory ostatních uživatelů, ti, kteří jsou konkrétním produktům věrní léta, a experimentátoři!
Tato poslední, nejspontánnější skupina je výzvou pro producenty! Zde se můžeme pokusit nalákat na kvalitu, cenu, obal – jeho formu a barvu, reklamu a všechny možné marketingové triky!
Pořiďte si výjimečné lahvičky AIRLESS na kosmetiku.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.